Снимка: БАТ.
БАТ България отбеляза ключов момент от своето развитие по време на специално събитие, на което представи пореден иновативен продукт. Това са изцяло нова категория продукти, алтернатива на цигарите – а именно никотинови паучове, предлагани на пазара у нас под утвърден световен бранд на БАТ. С това компанията се утвърждава като първата у нас с иновативно мулти-категорийно портфолио от продукти. БАТ България присъства в страната и с продукти за нагряване с и без тютюн, които се използват с иновативното ѝ устройство glo™.
Представянето на най-новия продукт на компанията и разширяването на нейното портфолио беше направено на изискано събитие в столицата, което уважиха стотици гости, сред които представители на бизнеса, медиите, както и редица популярни лица. Събитието беше изпълнено с много позитивни емоции и стилни аудио, визуални и музикални изпълнения. Водещи на специалното мероприятие бяха Деляна Маринова – Джуджи и Стефан Николов.
Акцент на събитието беше и най-новият модел на устройството за нагряване на компанията glo™ HYPER Pro, което е най-модерната версия досега, от последно поколение, с подобрено потребителско изживяване.
„Трансформацията на БАТ е неразделна част от локалния ни бизнес, с което БАТ България допринася за глобалната трансформация на компанията в изграждането на „A Better Tomorrow™“. Горди сме, че част от нашето портфолио в страната са много от иновативните продукти на компанията в няколко отделни категории. С това утвърждаваме развитието си като иновативна компания и така реално ставаме първата компания в България с мулти-категорийно портфолио от нови продукти в индустрията“, заяви по време на събитието г-жа Мила Маречкова, изпълнителен директор на БАТ България.