Дизайнери, коафьори, брейкъри и бармани на Моста на НДК

05.05.2008г. / 11 30ч.
Аз жената
Дизайнери, коафьори, брейкъри и бармани на Моста на НДК

На 10 и 11 май 2008 г.,, София ще стане домакин на първия фестивал на марката кафе номер 1 в света у нас. В продължение на два дни Мостът на НДК, известен като Моста на въздишките, ще бъде най-атрактивното място в столицата. По време на двата фестивални дни, столичани и гостите на София ще имат удоволствието да усетят духа на Nescafe, и да станат част от 70 годишната му история.

Балони, фойерверки, музика, танци и демонстрации на различни кафе продукти от марката ще бъдат част от 48-часовия кафе-маратон в София.

От 9 май започва изграждането на впечатляваща с размерите си покривна конструкция, която ще подслони участниците в събитието.

Специални гости на събитието ще бъдат едни от големите имена в областта на модата, коафьорството, барманството, брейк-танците и бийтбокса.

Първият фестивален ден ще бъде посветен на специалните Nescafe-колекции на модна къща Aggata и фризьорска академия Stephan. На следващия ден участие ще вземат брейкърите от Sleepwalkingz Crew и първият бийтбокс шампион на България Skiller. Във втория ден ще се състои и голямата атракция на фестивала – състезание между най-добрите бармани у нас.

По време на фестивалните дни всеки един от гостите ще бъде почерпен със седемте напитки на марката, предлагани на нашия пазар – Nescafe 3in1, Classic, Frappe, Gold, Cool и Кафе Специалитети.

На фестивала ще бъде представена премиерно и най-новата напитка от семейството на марката – Xpress, повече информация за която феновете на студеното кафе ще научат на 10 и 11 май. Студената кафе напитка в бутилка се пуска специално по повод 70 годишнината на марката след успеха, който пожъна в страни като Германия и Австрия.

Фестивалът е част от поредица събития, посветени на 70 годишния юбилей на световната марка кафе. В края на януари, с промяна в опаковката на Nescafe Classic, тя даде старт на серия от изненади и провокации към почитателите си. В продължение на два месеца, най-ревностните фенове на напитката имаха задача да открият най-старата опаковка от продукт под марка Нес кафе, който ще им донесе пътуване до Швейцария. До средата на месец май ще бъде известен победителят, който ще обиколи емблематичните за марката места в Швейцария. В момента екипът подготвя още инициативи за почитателите си, с които те ще имат възможност да се докоснат до магията на най-стимулиращата марка кафе в света. Не случайно световни експерти в областта на кафето отбелязват, че Нестле е компанията, която в последните 60 години е дала най-много за развитието на кафе културата, с всички свои нововъведения, подобрения и разнообразие от кафе напитки.

Коментирай