Снимка: Сандро Арабиян.
С много блясък, магическо огледало, грим предизвикателства, грим боулинг, забавни кътове за снимки и най-новите грим колекции от Essence и Catrice, се състоя вълнуващото грим соаре на двете бюти компании. Събитието под надслов „Не е магия, а грим… защото красотата може да бъде забавна!“ обедини двата бранда лидери за българския грим пазар, за да постави началото на плановете им за още по-мащабно разрастване у нас.
Под звуците на отличителния вокал на Елена Брусарска и мелодичните хаус ритми на DJ Marten, стотици видни представители на българските медии и хайлайф отпразнуваха заедно с Essence & Catrice изпращането на лятото и любовта към качествената бюти козметика. Събитието очарова гостите с приказната си атмосфера на магическа градина, която съчетаваше финия и елегантен почерк на Catrice, заедно с много цветни и забавни интерактивни кътове, вдъхновени от младежкия дух на Essence.
Забавлението беше гарантирано благодарение на специална „Ring for magic“ стена, която изненадваше гостите с различни грим подаръци, както и грим боулинг с кегли от спирали, който разчупи преживяването и помогна на гостите да си спечелят още вълнуващи грим изненади. За безупречната грим визия на присъстващите пък се погрижиха грим мастъри, част от активацията „Колело на късмета“ с различни грим предизвикателства, които вдъхновиха гостите да изпробват нова цветна грим визия.
Освен да запознае гостите отблизо с най-големите новости от грим света на двата бранда, събитието имаше за цел да засвидетелства плановете на двата бранда за още по-мащабно разрастване на българския пазар. Пазар, в който в момента така или иначе заемат водещи позиции, но споделят амбиции за още по-голямо пазарно насищане.
Като марка номер едно в Европа по продажби, Essence е бранд с мисия да направи грима по-забавно и достъпно преживяване за всички, без да прави компромис с качеството. Марката поставя приоритет върху това да създава висококачествени грим продукти, като същевременно се грижи за околната среда и животните. Козметичната компания се гордее с това, че приоритизира естествените и веган съставки в своите продукти, гарантирайки за безопасност и качество, без да тества върху животни, в съответствие със законодателството на ЕС.
Catrice, от друга страна, се грижи не само за красотата на потребителите си, но и за тази на планетата. Водени от мотото „Това не е магия, това е грим“, Catrice поема отговорност както към потребителите, така и за околната среда. Техният козметичен бранд е изграден върху четири пилъра за социална отговорност: хуманно отношение към животните, изчистени веган съставки, грижа за околната среда и климата и социална ангажираност. Catrice е бранд посветен на това да бъде 100% веган, подкрепяйки инициативи за опазване на околната среда и активно допринасяйки за опазването на планетата.
Снимки: Сандро Арабиян.