Kaufland откри 14-тия си хипермаркет в София с изложба на знакови предмети на Христо Стоичков

Носителят на „Златна топка“ присъства на официалното откриване

11.10.2023г. / 16 21ч.
Мария Дуковска
Kaufland откри 14-тия си хипермаркет в София с изложба на знакови предмети на Христо Стоичков

Kaufland България откри своя 14-и хипермаркет в София с инвестиция от над 37 млн. лева. в столичния кв. „Люлин“ 3 (бул. „Царица Йоанна“ 97). Магазинът от най-ново поколение е изграден в унисон с политиката на компанията за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван с щадящи околната среда системи. С откриването на новия магазин общата стойност на инвестициите на компанията в столицата надхвърля 370 милиона лева, а броят на обектите на веригата у нас става 64.

Днес отваря врати 14-ия ни магазин в София с безкомпромисно качество, впечатляващи ценови предложения, още по-голям асортимент. С новия ни филиал продължаваме да разгръщаме пълния потенциал на бизнеса си, за да предоставяме разнообразие от още повече качествени стоки и услуги за нашите милиони клиенти“, подчерта по време на официалното откриване Иван Чернев, главен изпълнителен директор на Kaufland България.

Сред специалните гости на откриването бяха Н. Пр. Ирене Планк – посланик на ФР Германия в България и мегазвездата на българския футбол Христо Стоичков.

Гордеем се много с вас, защото сте един от най-големите работодатели в България. Вие инвестирате в обучението на своите служители и с това непрекъснато развивате техния потенциал. Поздравявам ви, че работите с български производители и стимулирате българското производство. Освен всичко останало, което правите, вие полагате и не малко усилия, насочени към околната среда – този магазин също е направен природосъобразно и ефективно. Поздравления!“, коментира Н. Пр. Ирене Планк.

Христо Стоичков пожела успех на целия екип на Kaufland, като разкри, че сам се е уверил с каква отдаденост работят всички, за да може клиентите да се чувстват добре, пазарувайки в новия магазин.

Не се поколебах да стана партньор на Kaufland България в каузата им да популяризират българския вкус и качество. Освен че са лидери в сектора си, те не пропускат да добавят стойност – да реализират много и различни образователни, културни и спортни проекти. Кампанията им за възраждане на родния вкус е много значима, а аз съм човек, който независимо къде е живял и играл, дълбоко вярвам в силата на българското“, допълни той.

За клиентите на новия хипермаркет легендарният футболист предостави свои исторически вещи и снимки, които са разположени в специално обособена „Капсула на славата“ във вътрешността на магазина. Сред предметите са фланелка, с която е играл на Световното първенство по футбол през 1994 г. и оригинално копие на трофея „Златна топка“, получен от него на 19 декември 1994 г. При откриването на магазина Стоичков лично постави автографа си върху капсулата.

Повече информация за Kaufland „Люлин“ 3

Имотът, върху който хипермаркетът е построен, е над 24 000 кв. м, от които над 2500 кв. м са търговска площ. Това е вторият обект на лидера в ритейла в жк. „Люлин“ в София, който е значително по-голям от предходния и за клиентите му са предвидени 211 паркоместа. Над 7 дка от терена на магазина са превърнати в зелени площи.

Новият хипермаркет е изграден според най-модерните стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство, оборудван е с редица щадящи околната среда системи. 

Филиалът предлага на клиентите си разнообразен асортимент от над 21 000 артикула, сред които над 15 000 от хранителния и над 6500 от нехранителния сегмент. Отличителната за Kaufland витрина с обслужване предлага богат избор от повече от 450 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси. Над 100 приготвени на място хлебни и тестени изделия очакват клиентите и в собствената пекарна на компанията в магазина.

Kaufland подкрепя българските производители и насърчава местното производство, като осигурява място за техните продукти в новия хипермаркет в жк. „Люлин“. В постоянния асортимент на лидера в ритейла фигурират почти 13 000 продукта от български доставчици, а в този нов обект са добавени още 135 регионални предложения от местни производители. Част от тези продукти са налични в специалната зона „Фермерски пазар“, където се представя асортимент от семейни ферми и малки производители, подкрепяйки тяхната работа и местните общности.

Коментирай