Нови ексклузивни брандове влизат в Сердика Център

Търговският център става на 15 години

18.03.2025г. / 16 30ч.
Аз жената
Снимка: Сердика Център.

Снимка: Сердика Център.

Сердика Център навършва 15 години от откриването си в България и отбелязва повода с поредица от иновaции, които предстоят да бъдат внедрени в търговския център. Цялостен ремонт и нова концепция на зоната на хранене, откриване на нови магазини и ресторант, изграждане на фотоволтаична система са част от инвестициите на центъра за 2025 г.

С гордост мога да заявя, че за 15 години Сердика Център се превърна в център на стила, вкуса и забавленията. Зад този наш успех стоят усилията и инвестициите в подобряване на инфраструктирата ни, както и реализирането на успешни партньорства и каузи, с които подобряваме средата, в която живеем. Благодарим на всички наши партньори през годините, с които доказахме, че Сердика Център е притегателен център за модни брандове и милиони клиенти на година.“, каза Виктория Ненова, управител на Сердика Център. Тя допълни, че през годините молът работи на запълнен капацитет между 99 и 100%, а в Сердика Център присъстват ексклузивно модни брандове, както и големи модни лидери.

Клиентите на търговския център са предимно жени (56%), близо 80% с висше образование и високи доходи, като те предпочитат обекта заради спокойната и уютна обстановка без излишен шум, разнообразие от брандове, услуги, възможности за допълнителни събития и впечатляващи декори.

На територията му функционират 202 магазина и 26 кьоска, които предлагат богат микс от брандове и услуги, ексклузивни модни обекти и възможност за приятно и спокойно пазаруване. Близо 70% от браншовия микс се състои от модни брандове, следвани от технологични брандове и бюти обекти.

Тази пролет модната дестинация ще привлече своите лоялни и нови клиенти и с новооткриващи се обекти. Своето присъствие в Сердика Център разширява полската група LPP с първи за търговския център магазин на Mohito. Първи магазин за страната ще открие и популярната испанска марка Salsa Jeans. Освен тях клиентите на мола ще могат да се насладят и на висококачествената японска кухня на ресторант Ikigai, който ще отвори врати в началото на летния сезон.

Плановете на Сердика Център за 2025 г. включват пълно преобразяване на зоната за хранене, която ще бъде с по-функционално разпределение и с условия за по-комфортно и уютно преживяване. Броят на седящите в нея места ще бъде запазен, но с това ще бъдат добавени още 2 нови обекта за хранене. Проектът включва цялостен ремонт на общите части, утрояване на зелените площи и създаването на интерактивни зони за семействата.