„Климатичното турне” на WWF пристига в София в неделя

05.09.2008г. / 17 24ч.
Аз жената
„Климатичното турне” на WWF пристига в София в неделя

„Климатичното турне” на международната природозащитна организация WWF ще бъде в София в неделя, 7 септември. Екипът ще бъде край езерото Ариана от 10 до 20 часа, където хората ще могат да научат повече за промените в климата. Във вторник, 9 септември, климатичното турне ще посети „Бизнес парк София”.

Турнето се осъществява със специален автомобил, оборудван със слънчеви панели, които го захранват по време на престоя му. Той носи на борда си информационна палатка, както и велоергометър, с който хората могат да проверят колко много енергия е необходима, за да се захрани една обикновена крушка например.

Автомобилът разполага и с екран, на който ще се показва поредицата на WWF „Наблюдатели на промените в климата”. Известни като Climate Witnesses, това са хора от цял свят с различни професии, възраст и интереси, които са забелязали признаци, че климатът се променя. Ще бъдат представени разказите на първите трима български наблюдатели.

Ще бъде излъчен и телевизионният клип, музиката за който беше дарена от британската рокгрупа Radiohead за кампанията на WWF в България. Ще бъде представен и един от хибридните автомобили, които вече се предлагат на пазара и отделят по-малко парникови газове от обикновените коли.

По време на турнето ще има време за игри и състезания. Наградите са различни продукти, които вече са на пазара и помагат да се пести енергия и да се ограничат емисиите парникови газове.

„Климатичното турне” на WWF тръгна от Унгария и ще премине през повечето източноевропейски страни в следващите седмици. Екипът на WWF ще обиколи София, Пловдив, Варна и Бургас.

„Климатичните аномалии се случват тук и сега. Можем да ги спрем”, е основният мотив в кампанията на WWF. Тя е разработена про боно от рекламната агенция «Огилви енд Мейда София» и е подкрепена безвъзмездно от над 50 български медии и партньори:

Телевизии: bTV, GTV, MAD, Нова телевизия, Travel TV, TV7
Печатни медии: Дневник, Една седмица в София, Elle, The Explorer, FHM, Gentleman, Happy Weekend, HiFi, Highflights, Inside, Intro, Капитал, Капитал Light, Madame Figaro, Мениджър, National Geographic, Одисей, Програмата, Списание 1, Тя, Vagabond
Радио: Тангра Мега Рок, Дарик, Атлантик, RFI
Интернет: aha.bg, az-jenata.bg, darik.net, diploma.bg, dir.bg, dnes.bg, econ.bg, gong.bg, investor.bg, kafene.bg, mail.bg, moitepari.bg, moreto.net, Нет Инфо.БГ, snimka.bg, edno.bg, gorichka.bg, idg.bg, teentopic.net, plovdiv24.com
Външна реклама: Metropolis, Wall
Печатници: J-Point, Print Time, Red Points, Билборд
Мултимедийна реклама: ЙОМ Адвъртайзинг, Метромедиа
Предоставяне на пространство: Business Park Sofia, Mall of Sofia, Тенис клуб Малееви

Основана през 1961 г., международната природозащитна организация WWF [Ве-Ве-Еф] развива дейности в над 100 държави с помощта на 4000 служители и над 5 милиона доброволци. WWF работи за подобряване на състоянието на околната среда, за да може хората да живеят в хармония с природата. В България WWF се грижи за защитените територии и местообитанията от европейско значение в мрежата Натура 2000, горите и сладководните екосистеми, устойчивото развитие на селските райони.

* * *

Да запазим горите
Дунав - от най-мръсните реки!

Коментирай