The Weeknd . ФОТОКРЕДИТ: ANIMATO MUSIC / UMG
След като разкри заглавието и обложката на предстоящия си албум HURRY UP TOMORROW, The Weeknd официално пусна първия сингъл Dancing in the Flames, заедно с музикален видеоклип. Създадени от Anton Tammi и фотографа Erik Henrikkson, обложката на песента, клипът и рекламната фотография на Eddy Chen са заснети изцяло с нов модел смарт телефон на известен бранд. Клипът гледайте тук.
HURRY UP TOMORROW бележи кулминацията на прочутата му трилогия, започнала с хитовия After Hours и продължила с Dawn FM. Очакването около последната част е огромно, тъй като тя обещава да бъде силно свидетелство за еволюцията на The Weeknd като артист.
На 7 септември носителят на 4 награди „Грами“ изнесе грандиозен концерт в Сао Пауло, който бе излъчен ексклузивно в YouTube. Хиляди фенове от цял свят се включиха, за да гледат изпълненията на Abel и изненадващите гости Playboi Cari и Anitta.
В допълнение към завладяващото си шоу в Сао Пауло и корицата на Billboard Brazil, The Weeknd стартира и дългоочакваното си събитие Halloween Horror Nights в Universal Studios в четвъртък, 5 септември. The Weeknd: Nightmare Trilogy продължава до 3 ноември и надгражда дебюта му отпреди две години, като предлага на посетителите единствено по рода си хорър преживяване, изпълнено с неочаквани изненади.