Вече 9 години бизнесът следи Bloomberg TV Bulgaria

Изпълнителни директори и собственици на компании са част от аудиторията на бизнес телевизията

18.10.2024г. / 13 25ч.
Мария Дуковска
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria.

Снимка: Bloomberg TV Bulgaria.

9 години, десетки хиляди часове жив ефир, интересни разговори със световни бизнес лидери, вдъхновяващи предприемачи и компетентни експерти, горещи новини за пазарите и сложни финансови процеси, обяснени на достъпен език. Това е само част от всичко, което се случи пред очите на зрителите на Bloomberg TV Bulgaria от старта на телевизията през 2015 година досега. Днес, на 18 октомври, единствената бизнес телевизия у нас празнува своя 9-и рожден ден.

Според проучване на Media Research Hub, реализирано в периода от октомври 2023 г. до юли 2024 година, изпълнителни директори на компании, управители, ръководители и собственици на бизнеси, както и представители на висшия мениджмънт, са основната аудитория, която се доверява на Bloomberg TV Bulgaria. Над 75 процента от зрителите на бизнес телевизията са високообразовани, с диплома за висше образование, а 67 на сто живеят в столицата или друг голям град в страната. Данните от проучването сочат, че близо 85 процента от всички, които следят редовно програмата на бизнес канала, са активни и работещи граждани на възраст между 25 и 64 години. И всички те избират именно Bloomberg TV Bulgaria за свой източник на качествена информация, анализи и прогнози.

Сред най-предпочитаните делнични предавания в програмата на телевизията са сутрешният блок „Бизнес старт“ с водещи утвърдените бизнес журналисти Роселина Петкова и Христо Николов, предаването за икономика, устойчиви инвестиции и пазари „В развитие“ с Вероника Денизова, която е един от най-подготвените икономически журналисти у нас, както и „Светът е бизнес“ с водещ главния редактор на телевизията и един от най-уважаваните и разпознаваеми бизнес журналисти в страната Ивайло Лаков. Цели 79 процента от зрителите на Bloomberg TV Bulgaria следят актуалните прогнози и анализи на големите събития от света в студиото на „Светът е бизнес“, а близо 40 на сто започват деня си с интересните и важни теми в „Бизнес старт“, показва още проучването.

„България има много отворена към света икономика и процесите, които движат нещата в една или друга посока ни касаят пряко. Разбирането за това, кое е наистина важно, трябва да се променя и в това отношение медиите сме длъжници на обществото. Това е посоката, в която работим – да даваме алтернатива на мислещите, активните хора“, каза главният редактор на телевизията Ивайло Лаков, който е част от нея от самия ѝ старт.

В продължение на мисията си да е в полза на бизнеса, програмата на Bloomberg TV Bulgaria предлага на зрителите разнообразни седмични предавания, които обхващат всяка една част от финансовия и икономическия свят – „Made In Green“, „Чиста енергия“, „ИмоТиТе“, „Футуризъм“, „UpDate“ и „Клуб Инвестор“. През 2024 година телевизията стартира и съвсем нов новинарски телевизионен проект – емисиите новини Bloomberg Терминал, благодарение на които българският бизнес е в течение с последните данни от информационните терминали на световния Bloomberg, които са практически най-добрият инструмент за финансови специалисти, имащи нужда от данни, новини и анализи в реално време.

С навлизането си в своята 10-та година, мисията на Bloomberg TV Bulgaria остава ясна: да предоставя на бизнес професионалистите най-надеждната и приложима информация, като следва глобалните тенденции и поддържа тясна връзка с българската бизнес общност.

Коментирай