Новата кампания на Johnnie Walker ти казва: не позволявай на съмненията да те спрат
Препоръчан материал от партньор на az-jenata.bg
Препоръчан материал от партньор на az-jenata.bg
Повечето хора са убедени, че мъжете и жените имат равни възможности в живота, но реалната картина е различна. Johnnie Walker отдавна се застъпва за равенството между половете и за тазгодишния Международен ден на жената марката започва нова кампания срещу социалните неравенства. „Преодолей съмненията“ демонстрира пътят към успеха през историята на Глория Петкова и доказва, че преодоляването на съмненията е пътят напред.
Проучване от 2023 г., проведено от ООН и Ipsos, подчертава една сурова реалност: 7 от 10 отговорили са съгласни, че съществуват значителни неравенства между мъжете и жените по отношение на социалния статус, политическите права и икономическите възможности.
Проучването също така разкрива дълбоки различия по ключови въпроси, като например дали може да се постигне равенство между половете без подкрепата на мъжете или дали и двата пола се възползват еднакво от него. Въпреки това се наблюдава положителна промяна: през 2023 г. 53% от хората са смятали, че равенството между половете може да бъде постигнато през техния живот, което е увеличение от 47% спрямо 2019 г.
Това се отразява не само в предразсъдъците, но и във възможността да подтикне жените да се съмняват в собствените си възможности. Жените често се сблъскват с фрази като „Няма да успееш“, „Това не е за теб“ или „Една жена не може да направи това“. От повече от два века насам Johnnie Walker е символ на прогреса и вярата, че силните женски модели на подражание могат да вдъхновят самоусъвършенстването. Марката е посветена на позитивната промяна и подкрепата към жените, а в последните години заема активна позиция за вдъхновяването им да преодолеят вътрешните си несигурности, за да поемат уверено по собствените си пътища.
Неравенството между половете е особено видимо в музикалната индустрия, където талантът често не е достатъчен фактор за успех. Всъщност към края на февруари тази година в България няма нито една жена DJ в TOP 50 на най-голямата стрийминг платформа, което подсилва усещането, че жените в музиката трябва да полагат значително повече усилия, за да получат признание. И все пак безброй талантливи жени всеки ден доказват, че те принадлежат на сцената, а кампанията „Преодолей съмненията“ на Johnnie Walker е тук, за да ги подкрепи.
Като част от кампанията, музикантки от Централна и Източна Европа ще бъдат подкрепени чрез силна инициатива: по време на техни събития в подходите към залите ще бъдат монтирани големи подови стикери с надпис „Няма да успееш“, които ще бъдат буквално стъпкани от хилядите фенове, които ще унищожат надписа стъпка по стъпка, доказвайки, че жените могат и градят успешни кариери в музикалната индустрия. В България лице на кампанията е Глория Петкова.
Инициативата започва на 8 март, Международен ден на жената.
Кампанията демонстрира, че не само символично, но и буквално жените могат да преодолеят съмненията и предразсъдъците, заложени пред тях. Това убеждение идеално съвпада с философията на Johnnie Walker за устойчивост и постоянно усъвършенстване. Иконичният слоган „Keep Walking“ не се отнася единствено към личностното израстване, но и към възможностите ни да прогресираме заедно като общество към едно по-справедливо бъдеще. С тази кампания Johnnie Walker подсилва своето напредничаво послание: жените заслужават своето място сред най-добрите. Светът се променя, а ние сме част от този път напред.
#JohnnieWalker #ПреодолейСъмненията #KeepWalking