Всички фирми заедно с район “Възраждане” ще апелират и представят възможността да се живее в красив и приветлив квартал, като участват в социална по своя замисъл кауза.
На 5 октомври (вторник) от 18.00 ч. в карето между блоковете 5, 6, 2 и 3 на Зона Б-5 ще се проведе хепънинг, на който са поканени всички живущи.
На всички жители на района чрез листовки ще бъдат разяснени предимствата и необходимостта от възпитание на навици, принадлежащи на гражданите на европейски развитите страни. Залага се на участието и на децата, които са носители на новото и необвързани с политика или с друг тип послание. Те ще са “контролното око” в семейството. Кампанията ще бъде изключително приятелски насочена към жителите и ще допълва желанието им да подобрят бита си.
В листовките ще бъде обяснено, че бизнесът в район “Възраждане” желае освен да бъде в приятен и престижен район (какъвто е Зона Б-5), но и да работи, да прекарва повечето от “семейното си” време в красив, елегантен и приветлив район, в който всички живеят и работят заедно.
“САРАНТИС – БЪЛГАРИЯ” като основен организатор ще раздаде по един пакет торби “FINO” за всяко домакинство и стикер от свое име и от името на район “Възраждане”, чрез който да “сигнализират” на входната си врата, че са се включили в кампанията.
Събитието дава възможност всяка компания да участва в поддържаната и от общината кампания, в подкрепа и в полза на чистотата и красотата в домакинствата.
Призивът и социалната кауза на кампанията нямат аналог в публичното пространство за такъв род събитие, защото инициативата идва директно от фирмите и общината и е насочена директно към и за гражданите без участието на НПО. Кампанията стартира от Зона Б-5 в София, но тя ще има своите продължения в други райони и градове на България.