Празник на добрите квартални навици в общ Възраждане, София

29.09.2004г. / 00 00ч.
Аз жената
Празник на добрите квартални навици в общ Възраждане, София

Кметът на район “Възраждане” г-жа Ева СЕИЗОВА и “САРАНТИС – БЪЛГАРИЯ” с управител г-н Мирча ДИМА, както и фирмите “MALL OF SOFIA”, “АСО-ПИРЕЛИ” ЕООД, ПАРКЕТИ “СПЕЙС” и СЛАДКАРНИЦА “НЕДЕЛЯ”, започват кампания заедно с живущите в Зона Б-5, която да покаже, че европейските навици не са ни чужди и са част от малко позабравената народопсихология на българина. Всички тези компании работят на територията на района. Идеята е да се убедят домакинствата, че за цивилизования човек навиците да хвърлят през терасите и балконите отпадъци, са неприемливи и нецелесъобразни.

Всички фирми заедно с район “Възраждане” ще апелират и представят възможността да се живее в красив и приветлив квартал, като участват в социална по своя замисъл кауза.

На 5 октомври (вторник) от 18.00 ч. в карето между блоковете 5, 6, 2 и 3 на Зона Б-5 ще се проведе хепънинг, на който са поканени всички живущи.

На всички жители на района чрез листовки ще бъдат разяснени предимствата и необходимостта от възпитание на навици, принадлежащи на гражданите на европейски развитите страни. Залага се на участието и на децата, които са носители на новото и необвързани с политика или с друг тип послание. Те ще са “контролното око” в семейството. Кампанията ще бъде изключително приятелски насочена към жителите и ще допълва желанието им да подобрят бита си.

В листовките ще бъде обяснено, че бизнесът в район “Възраждане” желае освен да бъде в приятен и престижен район (какъвто е Зона Б-5), но и да работи, да прекарва повечето от “семейното си” време в красив, елегантен и приветлив район, в който всички живеят и работят заедно.

“САРАНТИС – БЪЛГАРИЯ” като основен организатор ще раздаде по един пакет торби “FINO” за всяко домакинство и стикер от свое име и от името на район “Възраждане”, чрез който да “сигнализират” на входната си врата, че са се включили в кампанията.

Събитието дава възможност всяка компания да участва в поддържаната и от общината кампания, в подкрепа и в полза на чистотата и красотата в домакинствата.

Призивът и социалната кауза на кампанията нямат аналог в публичното пространство за такъв род събитие, защото инициативата идва директно от фирмите и общината и е насочена директно към и за гражданите без участието на НПО. Кампанията стартира от Зона Б-5 в София, но тя ще има своите продължения в други райони и градове на България.

Коментирай
1 rate up comment 0 rate down comment
Елена ( преди 12 години )
Г-жо Сеизова във Вашия район съществува най-отвратителната воняща дупка наречена "Женски пазар".До тогава до като съществува този битпазар с не регламентирана търговия,отвратителните улици около него и с още по ужасяващите сгради,с *** под Лъвовия мост, около Лъвовия мост и на площада до "Женския пазар",каквито и кампании да предприемате полза няма да има.Тази ***,тези ръждясали ламарини,тези разпадащи се грозни сергии-бараки, искат или не искат се приемат от хората.Общината ги е научила,че трябва да пазаруват в тази мизерия,че вместо да отидат в един чист и хубав,европейски супермаркет,трябва да се примирят с *** и смразяващата гледка на пазара.А Вие им раздавайте листовки....
отговор Сигнализирай за неуместен коментар