Присъединете се към кампанията „300 стъпки за 300 здрави бебета повече“

21.03.2012г. / 12 02ч.
Аз жената
Присъединете се към кампанията „300 стъпки за 300 здрави бебета повече“

За седма поредна година електронното списание Az-jenata.bg стартира кампанията за превенция на спина бифида „300 бебета повече“. Целта на проекта, традиционно провеждащ се около Благовещение, е да информира бъдещите родители и като цяло обществеността относно малформацията спина бифида и превенцията й с фолиева киселина.

Мотото на кампанията тази година е „300 стъпки за 300 здрави бебета повече“ и ще бъде обявено на 23-и март, от 12 ч., в двора на университетската акушеро-гинекологична болница „Майчин дом“ в София.
„Надяваме се с инициативата „300 бебета повече“ и тази година да допринесем към популяризирането на начините за превенция и раждането на повече живи и здрави бебета в България. Важно е младите жени, бъдещи майки да знаят, че приемът на фолиева киселина е от изключително значение за формирането на плода. Спина бифида е малформация, която има превенция, а планирането на бременността и адекватната подготовка на организма са важна част от тази превенция“, коментира Жюстин Томс, основател на електронното списание Az-jenata.bg и организатор на инициативата.

Тази година съмишленици и приятели на инициативата ще залепят в двора на специализираната болница общо 300 сини и розови бебешки стъпки за 300 здрави бебета повече. По време на събитието ще вземе думата доц. Савов, Началник на националната генетична лаборатория към „Майчин дом“, за да разкаже повече за спина бифида и начините за превенцията.

Заедно със старта на кампанията ще бъде обявен и конкурс за млад скулптор, който ще трябва да изгради статуя, олицетворение на майчинството. Началото на тази инициатива бе обявено на 10-годишнината на сайта Az-jenata.bg, където в името на каузата – скулптура символ на майчинството, благотворително бяха събрани 581 лв.

Кампанията „300 стъпки за 300 здрави бебета повече“ се осъществява с любезното съдействие на Неофарм, Стинг AД, Еон Ентъртейнмънт.

Медийни партньори на събитието са: списание „Моето бебе и аз“, списание „9 месеца“, списание „Кенгуру“, БНТ, ТВ7, БГ Радио.

Още информация за кампанията:

Коментирай