На 2 април 2011 г. в Гранд хотел София се проведе второто издание на сватбеното изложение "Grand Wedding Show". Хотелът представи нови предложения за сватбени декорации съобразно тенденциите за 2011 година – лилаво, розово и цвят пепел от рози са актуалните цветове за годината, но традиционно хотелът предлага декорации в бяло, злато, бордо и пролетно зелено.
Нови декорации за сватбени торти бяха показани от екипа сладкари на Гранд Хотел София. Тенденциите за настоящата година са комбинирането на бяло с тъмни цветове в глазурите, използването на перли, рисуване на точки, а сватбените торти са на не повече от два етажа. За избора на пълнеж младоженците се доверяват на собствения си вкус, но остава тенденцията да се предпочитат основно шоколадови или леки плодови торти.
По време на събитието бяха представени някои от най-предпочитаните от младоженците специалитети: попиет от тиквички с моркови и спанак, сервирани с млечен сос; свински талери от бонфиле с Трюфел сос, сервирани с глазирани моркови и бейби картофи с копър; пилешко филе върху рагу от арпаджик, бекон и гъби в сметанов сос, сервирано с картофени рьощи със свежи подправки и масло и други.
Ръчно изработена сватбена фигура с образите на младоженците, е подаръкът, който хотелът предвижда в новия си сватбен пакет. Към това се добавя и възможността за провеждане на специална фотосесия за младоженците с панорама над града от високите етажи на хотела. В пакета са включени още: украса на залата от професионален декоратор, настаняване на младоженците в апартамент в сватбената нощ с романтична украса, бутилка шампанско и сватбена торта.
В сватбения форум взеха участие фирми, предлагащи различни сватбени услуги. Нови и уникални продукти и услуги бяха представени за пръв път на българския пазар. Специално за Grand Wedding Show беше внесена рядък вид пеперуда, която посрещаше бъдещите булки като фея на щастието и късмета.
Бяла каляска като от приказката за Пепеляшка и ретро автомобил „Варшава“ са новите предложения към младоженците, с които могат да пристигнат тържествено в сватбения ден. Тенденция е да се търсят все по-оригинални решения в избора на автомобил, който да подчертава стила на сватбата и да бъде запомнен от всички гости.
3D видео албум със снимки от сватбата е най-актуалното предложение за младоженците, а тенденциите във фотографията са да се правят задължително предварителни фотосесии в стила на заснемане на моделите за лайфстайл списания.
По време на изложението бяха представени различни жанрове изпълнители, подходящи за гражданската церемония и тържеството в ресторанта. Формациите „Нашенци“ и „Балкан“ демонстрираха традиционни български ритуали за сватба.
В поканите тенденцията за настоящата година е съчетанието на лилаво и зелено, както и нестандартни решения – комбиниране на оранжево и цикламено, цикламено и черно.
В рамките на изложението беше предложен богат избор на цветари и декоратори, фото и видео услуги, булчински рокли, свещи, халки и всичко необходимо за сватбения ден.
Сватбеното изложение се организира по европейски стандарт, като идеята е на едно място в луксозна атмосфера да бъдат представени всички необходими услуги за сватбения ден. Тази година изложението се организира в три града – София, Варна и Бургас, като амбицията на организаторите е да стане национално.
Прочетете още: