Нови телефонни номера за “Справки” и “Повреди”

23.01.2008г. / 09 34ч.
Аз жената
Нови телефонни номера за “Справки” и “Повреди”

Новите номера за достъп до услугите “Справки” и “Повреди” на Българската телекомуникационна компания са в сила от 22. I. 2008 г.

За да се получи информация за даден телефонен номер в мрежата на телекома, клиентите вече ще трябва да набират номер 11800, вместо познатия 144. Цената е колкото за един градски разговор от цялата страна, уточняват от компанията.

Безплатният номер за заявяване на повреди 130 също ще бъде променен – на 13000. Промяната на двата номера е в съответствие с изискванията на Европейския съюз за хармонизиране на номерата за достъп до справочни услуги, уточняват от БТК.

Изключение от принципа на избиране правят само определени по-малки централи в страната, при които достъпът до “Справки” и “Повреди” ще става съответно при избиране на 011800 и 013000.

За да улесни максимално прехода от старите към новите номера, БТК ще известява автоматично за промяната всеки клиент, който набере старите номера 144 или 130.

Коментирай
3 rate up comment 0 rate down comment
iordan stanev ( преди 10 години )
kak e vazmojno da ne moje 4ovek da se svarje sas vas molia. obajdam se ot gartsia i nikoi ne vdiga prokletia telefon mamka my,vav pprodaljenie na 4asove zvania no pak nikoi ,dokoga se zapitvam.i ako niakoi vdigne toi ste go zatvori stom razbere 4e e ot 4yjbina ,kak moje tova .ne se li proveriavat tezi razgovori ot sefovete im.prosto niamam dymi BAI GANIO.tova e bylsat com.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3 rate up comment 0 rate down comment
ZOIA ( преди 11 години )
22 rate up comment 3 rate down comment
Михаел ( преди 12 години )
СУПЕР!!! Прочетох ЦЕЛИ ТРИ коментара. Абсолютно типично - рев, плач, оплакване, незнамсикакво за държавата... ами да, хубаво, но държавата се състои от хора - седем-осем милиона в момента мисля. Е от какво се оплакват тези хора, ако не от себе си? Значи какво - когато някой те настъпи - ревеш, когато ти настъпиш някой - кеф! Ами грозно е. За съжаление това виждам тук (съжалявам, може би не съм чел коментари на хора, които виждат по-далеч от носа си - нямам нито време, нито желание да чета всичко в този форум). Не ни е нужна нова държава - имаме си вече една и то много хубава. Единствено ни трябва нов манталитет. Няма да навлизам в подробности - хем ще е дълго, хем ненужно. Който си дава сметка какво имам впредвид няма нужда от допълнения, а пък който не - ами колкото и да пиша пак няма да разбере. Това го знам от собствен опит, въпреки сравнително скромната си възраст. Поздрави.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
26 rate up comment 3 rate down comment
Александър Симов ( преди 12 години )
Що за гавра е това с липсата на телефон за "справки", "повреди". И въобще, чете ли някой форума за да си "свери" часовника? Докога ще продължава това безхаберие, когато трябва да се свърши работа? Когато трябва да се прибират парите всичко е наред-ОК, а те никак не са малко, но когато трябва да се свърши работа- няма никой!?! Аман от тая свинщина! Човек разчита на нещо и накрая нищо. А че мръднете си задниците най-сетне!!!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
18 rate up comment 7 rate down comment
з ( преди 12 години )
Невъзможна държава е това-имаш права само да плащаш-нищо друго
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2 rate up comment 0 rate down comment
елина ( преди 12 години )
Колко е цената на един градски разговор?Ако минат "онези " от Общината ...провертяващите и констатират, че липсва цена на етикета акта , неминуемо има акт за бедния продавач, а тук ...просто си гадаем ...акт няма поне от няколко години , въпреки тарифните планове, никога не съм прочела микъде ...колко е най-накрая този "градски" разговор. За глобалния акт няма , дори и за подвеждане не става...въпрос, иначе брошури се подхвърлят на вятъра и никой не се потруди ,простичко да напише...цената с цифри...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
13 rate up comment 0 rate down comment
Ванюша ( преди 12 години )
Много нерви ми коства скъсването с Виваком и все още не може да стане.Първо преди 6-7 месеца се обаждаха много пъти да ми предлагат телефон, отказвах, но накрая като ми казаха, че няма да има проблем ако откажа, аз глупавата казах "добре". Пристига едно писмо от Виваком, но аз не подписвам и не го приемам, защото междувременно познати ме убедиха да не приемам този телефон. Започва истински тормоз, обаждат се да си взема телефона, аз отказвам и затварям. Отивам да си платя месечната сметка и в офиса на Виваком в Мол-Плевен ми казват "О,ама ви сте получили безплатен телефон, как е",правя забележка, че няма такова нещо и си мисля, че всичко е приключило, но не беше. Реших да напусна Виваком, подадох молбата и зачаках да мине месец, става време и телефонът ми е още включен. Отивам да питам какво става, а там една буря се разрази, обиди, съскане, закани, каквото искате. Нямала съм молба. Написах нова - на 30 авг.2011 и днес е срока за изключване, телефнът още работи. Този мой телефон не съм го пипала два месеца, но получавам сметки за разговори. От два месеца имам нови номера с друг оператор, как става тази работа? Между другото първата ми молба я издърпаха от ръцете ми със сила. Това нещо се случва в България, Плевен, много "достойно". Аз мисля, че вече е настъпил момента за съд.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1 rate up comment 0 rate down comment
valia ( преди 12 години )
Tova e koshmar da se zanimavash s viovakom kak moje shtom pochnesh da nabirash i vsichki nomera da sa smeneni i da se chudesh na kogo da zvanesh pone da namaliat taksatatova e zakonen obir ot vivakom sramota
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2 rate up comment 0 rate down comment
ГАЛЯ ( преди 12 години )
След един час търсене открих Америка.Телефона на който трябва да се позвъни за повреди на стационарен телефон е 070017000 и те прехвърлят автоматично на оператор . На него се обясняваш .Дeрзай народееее!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
58 rate up comment 0 rate down comment
Евгения ( преди 12 години )
По противно преживяване не съм имала скоро - обаждане на тел. 070017000.Между 00:30 и 01:30 се включи оператор веднъж, който веднага ме прехвърли към майната си. През останалот време съм слушала на музикален фон "Вашето обаждане е важно за нас" ?!!! Това наистина е гавра с клиента. Тази фирма заслужава да фалира.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар