Според проучването българките смятат външната красота за по-важна, отколкото жените в Западна Европа. Въпреки това, проучването показва шокиращи разкрития: Българките използват дезодорант 2 пъти по-малко от германките и 3 пъти по-малко от англичанките. Ето защо, решиха да привлекат вниманието на българските жени върху ключов фактор, който може да постави на риск тяхната красота: липсата на дезодорант.
\n9 от 10 българки твърдят, че дезодорантът е ключов елемент от ежедневния им ритуал за разкрасяване. Въпреки това проучването показа, че има около 1,8 милиона домакинства в България, които изобщо не купуват дезодорант. За да се доближи до истината, се реши да предизвикат българските жени да участват в дискусия на тема какви биха могли да бъдат последствията, когато не се използва дезодорант. Темпераментната Люси Дяковска, проницателната Йоана-Магдалена Илчева, професионален психотерапевт, и стилната Кремена Халваджиян взеха активно участие в дискусията по проблема с използването на дезодорант, като част от ежедневието на българката. Всяка една от тях се опита да представи проблема от различни професионални гледни точки. Йоана-Магдалена Илчева анализира какви биха били причините българските жени да не използват ежедневно дезодорант, като разгледа различните стереотипи на поведение. Кремена Халваджиян разказа за обичайните практики на българките за лична грижа и красота.
\n
Люси Дяковска също откликна позитивно на предизвикателството, като съобщи, че ще се включи в експеримент “5 дни без дезодорант”. Тя ще продължи да се занимава с обичайните за нея дейности – работа, записи, срещи с приятели, но няма да ползва дезодорант в продължение на 5 дни. Експериментът ще може да се следи на http://www.3patipomalko.com/, където Люси ще разказва за резултатите от експеримента, чрез който Rexona се ангажира с мисията да накара повече български жени да използват дезодорант ежедневно.