Григор Димитров: Пожелавам на всички да следват мечтите си

Първата ни ракета изнесе открит урок с изгряващи звезди на българския тенис

29.03.2014г. / 17 58ч.
Михаела Лазарова
Снимка: Rexona България

Снимка: Rexona България

В събота, на 29 март, на специално медийно събитие, провело се на кортовете на най-добрия тенис клуб в София, известната марка дезодоранти в света Rexona представи официално партньорството си с Григор Димитров. Първата ни ракета ще бъде лице на марката в България и ще вземе участие в редица промоционални активности през годината.

Първата от тях започва през април и ще възнагради един от феновете на Григор и Rexona с покана за двама за мач от ATP с участието на голямата ни надежда. Пълните правила ще бъдат обявени на Facebook страницата на марката след 15 април 2014 г.

По време на специалното събитие, организирано в духа на философията на марката „Бъди: активен“, най-добрият ни тенисист разказа повече за националната промоционална кампания, за успехите си на корта, както и за бъдещите си планове в световния тенис.

Григор сподели също какви са предизвикателствата в живота за един млад и динамичен човек, стремящ се към нови постижения.

„Радвам се, че съм лице на Rexona за България. Съвременният живот ни кара да бъдем активни и енергични, за да постигаме успехи. Днешното събитие е едно прекрасно изживяване за мен, защото най-важното е да бъдеш постоянен, да даваш 100% от себе си всеки ден. Пожелавам на всички да се събуждат с една висока цел и да следват мечтите си. Точно и заради това ще поиграя с бъдещите звезди на тениса ни, защото знам, че личният пример вдъхва кураж за дългия път към победите.“ – каза по време на събитието най-добрият ни тенисист.

След официалната част по представянето на Григор Димитров като лице на марката, първата ни ракета показа част от уменията си на корта в интересен открит урок с изгряващи звезди на българския тенис.

Свързани статии

Григор Димитров, който е само на 22 години, в момента заема рекордното за българския тенис 16-то място в световната ранглиста, през миналата година стана и първият българин с титла от турнирите на ATP, печелейки надпреварата в Стокхолм, а в началото на месеца триумфира и в турнира в Акапулко.

Той е определян от световните тенис специалисти за бъдещето на спорта. Събитията, в които ще участва Григор Димитров в рамките на годишната промоционална кампания на Rexona в България, ще бъдат обявявани на Facebook страницата на марката, като ще се съгласуват с динамичната програма на най-перспективния ни тенисист.

Снимка: Rexona България

Коментирай